ponedjeljak, 30. lipnja 2014.

je li netko za malo sira..?

Pozdrav dragi moji! Koja je Vasa omiljena slastica koja vas osvjezi u vruce ljetno popodne? Moja je definitivno Cheescake! Pogotovo onako hladan i iz frizidera... mmmmmmm. Uh sline mi cure, idem si po krisku :)





E pa za sve one kojima krenu curiti sline na sam spomen cheescakea ide meni najdrazi receptic od svih isprobanih.

PODLOGA:
250g McVittes digestive keksa
100g maslaca
zlica secera
po zelji cimeta i ruma (Ja ih volim staviti jel daju keksima fini okus)

1. Najprije je potrebno ugrijati pecnicu na 180 *C te naravno dno kalupa obloziti pek papirom i namastiti papir i rubove.
2. Zatim se keksi samelju tako da se dobiju sasvim sitne mrvice. Ja ih volim istuci u muzaru :). Maslac se natrga na listice, dodaju se svi ostali sastojci te se umijese dok se ne dobije "tijestasta" struktura. Posto ona lako puca, podsjeca me na prhko tijesto. Smijesu zatim utisnuti u kalup, najbolje straznjom stranom  zlice, dok ne dobijete tanku podlogu.
3. Podlogu probosti vilicom te staviti u pecnicu na 10ak minuta. Nakon pecenja malo prohladiti (nije potrebno duze od 5 minuta)

KREMA OD SIRA:
400g svjezeg sira, najbolje polumasni zeleni VIndija, 1% m.m.
200g krem sira, ja volim ABC <3 zato jer nije previse slan
100g secera
1 paketic burbon vanilije
2 jaja
po zelji limunovog soka, katkad stavim katkad ne, ako stavim obavezno dodam jos jednu vrecicu burbon vanilije da ubije kiselost

4. Mikserom tucite sireve sa secerom i secer vanilijom dok se ne dobije lijepa kremasta smjesa. Zatim 1 po 1 umiksajte jaja. Nakon dodatka jaja smjesa ce biti zuta i poprilicno tekuca, no ona se u pecenju stisne.
5. Smanjite pecnicu na 170 *C, prelijte preko podloge od keksa i pecite oko pola sata.




PRELJEV OD VRHNJA:
2 kisela vrhnja (ja koristim Dukat obavezno jedno mora biti crveno 20% m.m, a drugo plavo 12% m.m.)
zlica secera
1 paketic burbon vanilije

6. Izvadite tortu iz pecnice i ostavite da se prohladi 10ak minuta, da se smjese nebi pomijesale. Vrhnja pomijesajte sa secerom i secer vanilijom. Zatim po vrhu krenuvsi od strana pleha prema sredini zlicom rasporedite sloj vrhnja, lagano, jer je sloj vrlo tanak! Pecite jos 10 minuta.
7. Tortu ostavite da se ohladi prvo na sobnoj temperaturi, dovoljno je oko pola sata. Kada izvadite tortu bit ce tekuca i tresti ce se poput pudinga, ali nakon sto ju ostavite preko noci u hladnjaku poprimit ce savrsenu kremastu konzistenciju.



-moj mali savijet: pecnica je tokom cijele pripreme ukljucena, najprije na jacoj temperaturi da se ugrije zatim smanjena da se sir ne prepece. Prije rezanja odaberite valjani noz i prije rezanja svake snite pomocite ga u mlakoj vodi, da vam se rubovi ne mrve kao meni na sljedecoj slici. Cheescake je takoder ne samo lijepo vec i fino ukrasiti domacim zeleom od sezonskog voca :)

Evo, meni je ovo najdraza verzija cheescakea. Nadam se da ce se i Vama svidjeti. Citamo se uskoro, uzivajte u svojoj slastici. Pozdrav!


Nema komentara:

Objavi komentar